Login    Register
  • Author
Re: [DE] Pet in tPots Online ?

Postby lure2203 » Thu 8. May 2014, 13:27

Guten Tag,

obwohl ich die Katze habe, bleibt für mich persönlich immer noch die Frage, wo bekomme ich einen versteckten Hinweis ?

a) in CoD tPots oder

b) in CoD Moul oder

c) in beiden.

Spoiler:
Einem Neuankömmling dürfte kaum bewusst sein, das sich unter dem User " Opa " " Cristopher " verbirgt, der diese Ages entwickelt hat, außer er weiss es bereits schon.

Ich habe mit dem Befehl " spawn " alle unzugänglichen Bereiche von CoD tPots erforscht, ohne auch nur annähernd einen Hinweis zu erhalten. Dazu gehörte auch alle relevanten Bücher genauestens zu lesen.

Da ich gerne erforsche, lass ich nicht locker, bis ich einen Hinweis gefunden habe, der mich direkt oder indirekt zum Ziel führt.

Grüße

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Good day,

although I have Cats, remains for me personally is still the question of where do I get a hidden clue?

a) in CoD TPOTS or

b) in CoD Moul or

c) both.

Spoiler:
A newcomer is unlikely to be aware of the hidden under the user "Grandpa" "Cristopher" who has developed this age, unless he already knows already.

I've been using the command "spawn" all the inaccessible areas of CoD TPOTS explored without even close to get a clue. This included all the relevant books to read accurately.

Since I like to explore, I do not let up until I have found a clue, which leads me directly or indirectly to the target.

regards

( translate with Google )
lure2203

MOULa KI#: 0
TOC-MOUL KI#: 0
TOC-TPOTS KI#: 0
DI KI#: 0
Gehn Shard KI#: 0
Minkata KI#: 0

Re: [DE] Pet in tPots Online ?

Postby lure2203 » Fri 9. May 2014, 11:19

Guten Morgen,

kurzes Update : Hinweise gefunden !

Ich möchte diese aber nicht ohne Genehmigung Eurer Administratoren in " SPOILER " setzen.

Grüße

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Good morning,

quick update: Notes found!

I want this but do not put in "SPOILER" without permission of your administrators.

regards

( translate with Google )
lure2203

MOULa KI#: 0
TOC-MOUL KI#: 0
TOC-TPOTS KI#: 0
DI KI#: 0
Gehn Shard KI#: 0
Minkata KI#: 0

Previous

Return to General Discussion